Hei, minä olen Maikki, 22-v. Asun yhä iskan ja äidin ja pikkusiskojen kanssa kotona. Mutta en kauaa :). Iska hankki minulle yksiön, 34 neliötä, kerrostalosta. Se otti pari kuvaa minulle sieltä, taidankin mennä tietsikalle katsomaan.

Oho, ihan alkutekijöissään. No se sopii minulle, saanpahan laittaa niinkun haluan. Sopisikohan tällainen voimakas pinkki seinän väriksi, kuin tässä tietsikkani takana?

Iska on laittanut tuollaista kullanhohtoista tapettia tuonne takaseinälle. Onneksi se on vaan hiukan kiinni, saan sen pois, jos haluan. Mutta toisaalta, nuo tuunaamani pikku pöydät sopivat tuohon tapettiin. Saa kai sitä nuorellakin hieman glamouria olla.

Jos vaikka punaisen lepotuolin siihen viereen laittaisin. Mummolla olisi sellainen joutilas, päällystäisin. Lautalattia on hyvä, ehkä maalaan sen joskus. Toisaalta, tykkään matoista ja lattiatyynyistä, näkyisikö sitä lattiaa sieltä alta? Täytyykin pyytää äitiä ja mummia tekemään niitä tyynyjä. Keittiö, missä? Ei ole, no enpä kummoista tarvikaan, oranssi kahden levyn hella, oranssi mikro ja uuni. No mä vaan tykkään oranssista, se tekee mut iloiseksi. Ja sopii tuohon jo saatuun siniseen kaappiin. Kai mä vessankin tarvin ja suihkun. Taitaa mennä vielä kuukausia ennenkuin pääsen muuttamaan. Voi itku. Mutta voinhan hankkia pikku tavaraa kuitenkin valmiiksi. Nähdään. Maikki

Vasen pikkupöytä, geelikynttilästä jalkaosa, kullalla maalattu purkin kansi pöyälevynä. Toisenkin pöydän  jalkaosan maalasin kullalla. Yksiö sijaitsee lasiovisessa kaapissa, jossa tähän mennessä ollut karmeesti kaikkea roinaa.Ja lattia tietty Bilteman sytyketikkua, sitä riittää. Liimattu pahville, joten saa pois hyllystä jos haluaa.